fredag 12. februar 2010

Fredag 12.02.2010.
I dag fikk jeg jobben som reseptsjonist. hun som egentlig jobber blei syk så da fikk jeg lov og ta hele jobben alene. jobben går ut på at når jeg kommer på jobb må jeg på kjøkkenet og ta opp brød fra fryseren så det er tint opp til kl 11:00, så skal man rydde ut av oppvaskmaskinen så den er klar til og fylles opp igjen etter 12:00. etter det så er det og fylle på papir i kopimaskinene,ta telefoner,legge posten til vær ansatt i hyllene deres, og litt sånn forsjellige oppgaver. når kl begynner og nerme seg 10:30 så begynte jeg med lunsjen, da er det og dekke på pålegg og ferske rundstykker og steke vaffler, når kl er 11:00 så ringer jeg i bjella som lyder til alle at maten er klar, så alle kommer og setter seg. når de har spist ferdig så skal maten ryddes bort fra bordet og det skal vaskes av benker og slikt så det er rent der til neste dag. etter dette har jeg sitti i reseptsjonen og tatt telefonen å pakket fakturaer ned i komfulutter så de blir klar til og frankeres, det gjorde jeg da kl var 14:15, så posen var klar til kl var 15:00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar