onsdag 11. november 2009

09.11.2009 første dag hos råd og regnskap!

jeg begynte kl 08:00, først hilste jeg på alle sammen igjen, alle syns det var kjempe hyggelig at jeg ville være der i 14 dager!

jobbet sammen med mammaen min!

denne dagen dreiv jeg med remittering (betalinger av faktura for kunde) utrolig gøy å lære dette:)

så sendte jeg og hentet filer fra banken (DNB) det var veldig morsomt å se å lære åssen det fungerte!

jeg registrerte inng fakturaer og avstemte bank!

dette var utrolig mye å sette seg inn i på en dag, men det meste gikk veldig greit:) kl 16:00 dro jeg hjem.

har det helt supert her:)

2 kommentarer:

  1. Hei hvordan jobber du i uke 47. Tenkte jeg skulle komme en tur på besøk? mvh Line

    SvarSlett
  2. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    SvarSlett