onsdag 25. november 2009

18.11.2009,

denne dagen startet jeg med å sitte å se på lønnings biten sammen med en som heter Lasse.

han viste meg åssen de ansatte fikk lønn i de forsjellige bedriftene.

åssen måte han brukte lønnsystemet på.

det var 3 stykker som driver med lønn på råd og regnskap

denne dagen skulle jeg egentlig være med Gerd, men hun hadde brekt armen sin så hun kunne ikke komme. derfor var jeg hos lasse. men jeg kunne ikke sitte så lenge sammen med han fordi gerd ikke var der så han å hun andre som driver med lønn fikk veldig mye å gjøre å fikk det veldig travelt. men jeg fikk med meg masse på den tiden jeg satt der med han.

resten av dagen så begynte jeg å flytte alle doc permer fra 2007 inn på lageret som skal oppbevares der i 10 år før dem kan kaste det!

det er veldig morsomt å få det ansvaret å organisere selv på det lageret.
var litt sånn lager sjef :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar